Картини з пластиліну.
Знайомити дітей з нетрадиційними техниками зображувальної діяльності.
Розвивати уяву, художні здібності, дрібну моторику, інтерес до пластилинографії.
Виховувати посидючисть, наполегливість.
Матеріал: пластилин, картон, стеки, паперові серветки, художнє слово (загадки,вірші).
На початку заняття заохочуємо дитину загадкою або віршиком за темою майбутньої работи.
Наприклад, віршовані рядки до теми «Сонечко»:
«Сонце в небі ясно сяє,
Промінці нам простягає,
Щедро нам проміння шле-
Здрастуй, сонечко, моє!»
Порядок створення пластилинової картинки:
-на картоні пластилином «малюємо» тло;
-стекою наносимо певний ескіз на ньому;
-виліплюємо потрібні заготовки;
-примазуємо їх стекою(пальцями) до пластилинової основи, надаючи роботі об’ємності.
«Малювання» тла пластилином:
на невеликій площі картону:
-скачати пластилинову кульку,
-розплющити ії між долонями,
-примазати пластилиновий диск до середини картону,
-розмазати пластилин по всієї площіні від середини до країв;
великі площі заповнюються пластилином поступово.
Зовсім нескладні об’єкти можно створювати і без «малювання» тла просто на картоні відповідного кольору.
Наприклад, для створення сонечка потрібен картон синього або блакитного кольору, а от також небесні об’єкти Місяць та зірки потребують більш темнішого кольору (фіолетовий і, навіть, чорний ).
Напрікінці заняття обов’язково схвалюємо дитину.
Можно провести гру «Пираміда запитань».
Дитина виконує роль створеного нею об’єкта, наприклад, сонечка й відповідає на запитання:
-Сонечко, чому ти жовте?
-Скільки в тебе промінчиків?
-Чому ти живеш на небі?
-Де ти спиш?
-Чим ти вмиваєшся?
-чому ти ховаєшся за хмари, коли іде дощ?
-Чому ти таке щасливе?
Це сприяє розвитку:
- слухової уваги дитини (чути запитання),
- зв’язного мовлення (відповідання реченнями),
- вміння вести діалог.
Коментарi