Заняття з логіко-математичного розвитку за дослідницько-пошуковим напрямком.

«Чарівні крупинки»

Ознайомити дітей з властивостями круп та діями з ними, атрибутами для ігор з крупами,формувати інтерес до експериментальної діяльності, співвідносити об’єкти за величиною ;розвивати мовлення, увагу, дрібну моторику кистей

Матеріал: крупи: манка, гречка ,квасоля (різна за розміром) сито для просіювання, відерця аркуш паперу А3, крохмаль, Іграшка ведмедик.

«Ранкове сонечко».

Зранку у віконечко

Зазирнуло сонечко

До щічки доторкнулося

Промінцем погладило

Не сумуй! порадило!

День, що розпочався,

Щоб у тебе вдався! .

Дорослий: Цікаво, хто до нас прийшов у гості?

Заносить іграшку ведмедика. В лапах ведмедика прозора баночка з манною крупою.

Дорослий: до нас в гості прийшов ведмедик Стьопа

Дорослий: Стьопа, що ти приніс?

Стьопа: Я маленький і не знаю, що це таке.

Дорослий:, допоможи Стьопі дізнатися, що таке манна крупа?

-Стьопа зараз я тобі все розповімо про крупи.

(На столі стоїть ємність з манною крупою)/Files/images/крупа2.jpg

Дорослий: Що насипано в ємності? (Крупа)

Доторкнися до манної крупи і скажіть, яка вона? (Біла, сипуча).

На що схожа? ( на пісок)

Правильно, має білий колір та сипуча.

1.А тепер давай пограємося з манною крупою:

- Насип її собі на долоню.

- Подивися, з чого складається крупа? з крупинок.

Крупинки маленькі.

- Як важко тримати їх в руках. Крупинки сипляться.

(вправи імітаційного характеру,що залишають сліди на манній крупі)

-Ідуть ведмежата (кулачками та долоньками постукали по крупі)

В теплій шубці він лежить,

Цілу зиму міцно спить.

-Стрибають зайчики (кінчиками пальців пострибати на поверхні крупи)

На узліссі скаче зайчик,

Він підстрибує як м’чик.

-Повзуть змії (діти розслаблено або напруженими пальцями рук роблять хвилясті лінії)

-Біжать жучки (діти рухають всіма пальцями, імітуючи рухи комах)

Чорний жук очима блима,

Чує кроки за плечима.

Дорослий:подивися в нас є ще один матеріал це-Квасоля:(різна за розміром)

-Яка вона за розміром, формою (відповідь дитини)

-Яка на дотик (гладенька)/Files/images/крупи.jpg

А наш ведмедик Стьопа побешкетував і розсипав квасолю в крупу та перемішав.

-Давай пограємо в гру “Маленькі шукачі” .Будемо знаходити квасолинки в манній крупі, за допомогою сита,будемо просіювати і збирати в окрему ємність, маленьку квасолинку в маленьку ємність, а велику в велику ємність.

Дидактичнагра“Маленькі шукачі”

давайте ми побудемо чарівниками, спробуємо помалювати манною крупою, бери в жменьку та насипай на аркуш ( дорослий клеєм на аркуші малює будь-який силуєт)

Ой скільки насипав багато крупинок!

А тепер давай обережно струсимо, що ми намалювали.

Що це?( Дерева та будинок)

Ведмедику, тобі подобається наш малюнок?

Ведмедику, а манну крупу можна пересипати.

Дорослий:: Давай розповімо і покажемо Стьопі, що манну крупу можна пересипати з однієї ємності в іншу, ( дитина ложкою насилає манну крупу в різні ємності)

Дорослий:Який ти молодць .

Давай пограємо

Рухливагра «Веселі малюки»

Сонечко прокинулось.
В різні боки повернулось.
Потім весело всміхнулось.
Кругом себе обернулось.
Стали квіти оживати.
Пташки пісеньку співати.
Діти стали танцювати.

Миле сонечко вітати.
Важко зайчику сидіти,
Треба трішкиві дпочити.
Треба трішки пострибати.
Скік-скік, скік-скік, скік-скік.
Пострибавши, працювати./Files/images/P80123-094804.jpg

Підсумок : Тобі сподобалось гратись с крупами?

- Ми дізналися, що манна крупа біла сипуча, і має багато крупинок(На ній можна малювати, занурювати руки, пересипати ).

Стьопа: Дякую, , що розповіли мені про крупи та навчили гратися з ними.

А зараз мені пора в ліс. Мене мама чекає, до побачення.

Кiлькiсть переглядiв: 95

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.