«Моя сім’я»

Мета: формування у дятей знання про хю сім’ю, її склад, обов’язки кожного члена сім’ї, виховувати любов, повагу до кожного члена сім’ї, закріпити прізвище, ім’я, по-батькові кожного члена сім’ї.

Матеріал: аркуш білий, ножиці, два аркуша зеленого паперу, один жовтого кольору, чорний маркер, широкий кольоровий скотч./Files/images/родина.jpg

Дорослий: Давай пограємо з тобою у гру «П’ять пальчиків». Підходь до мене, я зараз обведу твою руку на аркуші. Обводить олівцем руку.

Дорослий (мати, бабуся, батько, дідусь, старша сестра чи брат): Сім’я – це наші рідні: матуся й тато, братик і сестричка, бабуся і дідусь. Свою сім’ю потрібно любити, допомагати своїм рідним. Розкажи будь ласка про свою сім’ю.

Дитина розповідає, якщо вона не знає, то підскажіть і розкажіть їй про сім’ю.

Дорослий :Максим, подивись на нашій руці є п’ять пальчиків (показую): це мамо, тато, брат, сестра, дідусь, бабуся і я – вся моя сім’я.

А зараз ми з тобою зробимо аплікацію «Сонечко». Чому сонечко? Тому що наша сім’я дає нам тепло і затишок. Послухай, я тобі прочитаю віршик про родину.

Мама, тато, дід, бабуся,

Всіх назву, не помилюся,.

Старший братик і сестричка –

В нас сімейка не величка.

Не спиняйте, бо зіб’юся:

Мама, тато, дід, бабуся,

Старший брат, сестра і я –

Отака у нас сім’я.

Про що цей вірш? (про родину, батька, маму, сина, Україну)

А зараз ми з тобою викладемо композицію «Моя сім’я»

Конспект заняття з ознайомлення з природним довкілям

На тему: «Праця дорослих на весні»

Мета: ознайомити дитину з професіями та працею людей на весні, удосконалювати знання про весняні квіти, розвивати спостережливість, зв’язне мовлення, спонукати до надання допомоги дорослим, виховувати ціннісне ставлення до праці.

Матеріал: ілюстрація - «Праця людей на весні», картки весняних квітів./Files/images/праця на весні.png

Бесіда за ілюстраціями

Дорослий: Сергійко, давай розглянемо ілюстрації. Які весняні справи зображені на них? (обкопування дерев, висаджування квітів на подвір’ї, робота в саду та на городі).

Дидактична вправа «Відгадай яка професія»

Розгляд предметних картинок, дитина назіває професію та що з цією професією пов’язано (трактор - тракторист, автомобіль – шофер, квіти, лійка – садівник, швидка допомога – лікар, медсестра). Дорослий розповідає дитині чим корисні ці професії.

Дидактична гра «Праця дорослих на весні»

Удосконалювати знання дітей про працю людей навесні за допомогою малюнків, ілюстрацій.

Конспект заняття з ознайомлення із соціумом

На тему: «Хто я?»

Мета: вчити дитину орієнтуватись у визначенні протилежної статі, знаходити свою статеву належність, власне ім’я, виявляти інтерес до інших дітей, які мають таке саме ім’я; розвивати увагу, пам’ять; виховувати позитивнее ставлення до дітей іншої статі.

Матеріал: ляльки іншої статі.

Дорослий: Скажи будь ласка хто це? А чим вони схожі? А чим же вони відрізняються один від одного?

Кожна людина має своє ім’я. Людині дають ім’я коли вона маленька чи доросла? Почувши ім’я ми одразу можемо сказати, про кого йдеться мова – про хлопчика чи дівчинку.

Дидактична гра «Дівчинка чи хлопчик»

Навчити дитину визначати стать по імені, виховувати позитивнее ставлення до дітей іншої статі.

Дидактична гра «Назви, що це?»

Мета: вчити називати одяг, розвивати мовлення, увагу.

Дидактична гра «Кому що потрібно?»

Мета: вчити розрізняти чоловічий одяг та жіночий.

Кiлькiсть переглядiв: 156

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.